Flaxseed Oil Rawatan Kanser

Flaxseed Oil Rawatan Kanser

Flaxseed Oil Diet

Diet flaxseed pada asalnya dicipta oleh ahli biokimia Jerman, Dr. Johanna Budwig, pada tahun 1951. diet beliau terkenal dengan manfaat kesihatan yang luar biasa minyak flaxseed digabungkan dengan beberapa jenis protein tenusu yang paling utama di satu quark makanan dipanggil. Its bersamaan AS terdekat adalah keju lembut.

Dr Budwig menemui kekurangan dalam darah pesakit kanser sakit tenat. Kekurangan ini telah diperbetulkan lebih kurang tempoh tiga bulan oleh penggunaan minyak flaxseed dengan quark. Dengan berbuat demikian, kanser telah sembuh dalam kes selepas kes. Kombinasi makanan juga dapat mengurangkan tanda-tanda penyakit hati dan kencing manis.

Kunci untuk diet ini adalah, oleh itu, gabungan dua makanan semula jadi yang boleh dimakan bersama-sama untuk menjadi berkesan, kerana masing-masing mencetuskan tindakan yang lain.

Cottage Keju Dan Flaxseed Oil Cancer Cure

Program Dr Budwig telah membantu beribu-ribu orang. Walau bagaimanapun, testimoni dan penerangan protokol beliau sering gagal untuk menggambarkan resipi utama dan sekatan pemakanan importatn.

Gabungan asas dua makanan boleh diperolehi dalam contoh berikut resipi setiap hari:

1 cawan keju kotej lowfat

4 sudu bertapis, sejuk ditekan minyak flaxseed atau satu cawan keempat biji flaks baru tanah dengan 2 3 sudu besar. minyak flaxseed

Itu sahaja untuk makanan itu sendiri. Walaupun gabungan ini adalah lazat sahaja, ia adalah lebih baik dalam beberapa cara apabila digabungkan dengan buah-buahan dan madu secukup rasa. Protein tenusu juga boleh diubah suai dengan menambah 1 cawan kosong, yogurt tanpa lemak dan mengurangkan jumlah keju kepada satu setengah cawan.

Membuat The Best Of Flaxseed Oil And Cottage Keju Untuk Kanser

Keberkesanan diet bergantung kepada langkah-langkah tambahan yang kebanyakannya diarahkan untuk menstabilkan metabolisme lemak sihat. Kekurangan darah yang Dr Budwig ditemui terlibat beberapa jenis lemak semula jadi. Langkah-langkah berikut akan mendapatkan mereka kembali ke tahap yang sihat dan membuat pencegahan kanser minyak dan rawatan flaxseed bekerja dengan cara yang ia sepatutnya:

- Sepenuhnya mengelakkan gula halus (termasuk jus anggur)
- Sepenuhnya mengelakkan semua lemak haiwan
- Sepenuhnya mengelakkan semua minyak salad, termasuk mayonis dan minyak yang mengandungi kuah salad
- Sepenuhnya mengelakkan semua daging yang mengandungi bahan kimia, hormon, atau bahan pengawet
- Sepenuhnya mengelakkan mentega
- Yang paling penting, benar-benar mengelakkan marjerin dan lain-lain sumber lemak trans (iaitu, minyak hidrogenasi)

Berapa Banyak dan untuk berapa lama?

Sesetengah orang mempunyai kehilangan yang amat cepat tumor dalam masa hanya beberapa bulan berikut protokol Budwig setiap hari. Orang lain mungkin mengambil masa yang lama, bertahun-tahun. Dr Budwig sering disyorkan bahawa orang menggunakan protokol beliau untuk merawat penyakit serius penginapan di atasnya selama tiga hingga lima tahun.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar