One Brain Untuk Dijual - Keadaan - Digunakan

One Brain Untuk Dijual - Keadaan - Digunakan

Pada tahun 1990 suami baru saya dan saya memutuskan ia akan menjadi satu idea yang hebat untuk membeli sebuah bot untuk hidup. Jadi apa jika kita tidak tahu banyak tentang bot dan sebagainya bagaimana jika kita kedua-duanya mempunyai kecenderungan untuk mendapat laut sakit di dalam air yang bergelora. Dan jadi apa apabila ayahku berkata "takrif bot adalah lubang di dalam air di mana mencurahkan wang ke dalam." Kami mahu bot! Kami tidak tahu mencangkung mengenai pemilik bot yang tetapi sebagai sen-mencubit pasangan pengantin, kami bersedia untuk belajar di sepanjang jalan.

Kami mendapati sedikit berusia 11 tahun 32 kaki Bayliner Cruiser kemas yang jatuh mengikut kemampuan semasa kami dan menyediakan tempat untuk menggantung topi kami. Kini mempunyai pengetahuan yang terhad dalam sejarah bahawa rumah terapung kami telah mengharungi, kita benar-benar tidak mengesyaki mana-mana daripada kejutan yang tersembunyi yang menunggu kita. Dari creaks dan retak, kipas menolak keluar malang dan pam lambung kapal busuk, belajar dengan cara yang sukar di mana hanya batu permukaan di teluk, dan mendapatkan oleh pada satu enjin bekerja tanpa berputar dalam bulatan, kita mendapati diri kita dalam dunia yang membaiki dan membayar pampasan dalam memerintahkan untuk mengekalkan integriti, keseimbangan, dan keupayaan untuk terus bertahan. Ini adalah sangat banyak keadaan yang sama bahawa kita mendapati diri kita dalam dewasa apabila kita tiba-tiba menyedari bahawa kita pajakan otak sebelum digunakan.

Dalam usaha untuk menguasai minda, ia adalah penting bahawa anda memahami beberapa konsep asas bagaimana ia beroperasi. Kebimbangan otak manusia dengan hidup adalah untuk memastikan semua sistem operasi kami seimbang dan membuat perubahan kimia cepat untuk bertindak balas kepada situasi berbahaya yang berpotensi. Minda kita, komponen tidak ketara itu rakan sejawatannya dari fizikal, mengekalkan kualiti hidup kita dan akan sentiasa hidup kita boleh diramal dan selesa dengan menyokong dan mempertahankan semua perjanjian tidak sedar dikumpul yang pernah sengaja dicipta atau pasif diterima dari sumber luar. Merujuk kepada sub-sedar, yang reaktif, rasa minda kita, ini berkisar pada menyamakan hidup dengan keperluan untuk menjadi betul-betul di semua kepercayaan yang dipegang. Dan ia akan sanggup melakukan apa sahaja untuk mempertahankan kepercayaan-kepercayaan walaupun ia bermakna menentang logik kini dilihat minda sedar ini.

Kita sering akan mendapati ini menjadi blok besar untuk membuat perubahan penting dalam kehidupan dewasa kami. Malangnya sejak program awal kami adalah melalui lalai pengalaman zaman kanak-kanak dan didikan (iaitu pemilik sebelumnya adalah diri anda ke bawah) kita tidak mempunyai kemewahan bermula dewasa kita hidup dengan jenama baru calar percuma, model terkini biocomputer. Kita dapat mempunyai keseronokan memikirkan semua bug dalam pengaturcaraan yang dipasang, yang kadang-kadang boleh mengambil masa dan wang kecil untuk but semula perkara darn.

Apa yang kira-kira mencurah wang ke dalam lubang di dalam air?

Tidak ada komentar:

Posting Komentar