Pankreatitis kronik - Cari Pemulihan Berkesan untuk Menyembuhkan Penyakit (Bahagian 1)

Pankreatitis kronik - Cari Pemulihan Berkesan untuk Menyembuhkan Penyakit (Bahagian 1)

Pankreatitis kronik perlu dirawat di bawah pengawasan perubatan, tetapi anda boleh mengambil tatacara penyembuhan tambahan untuk mencapai keputusan yang lebih baik. Ubat-ubatan tambahan berkaitan dengan kaedah kaum.

Meletakkan 100 gram akar barberry dalam balang kaca dan tuangkan separuh daripada satu liter vodka ke atasnya. Tutup balang sehingga ketat dan meninggalkan berwarna untuk minuman selama 10 hari di tempat gelap dan sejuk. Goncang balang sekali-sekala. Selepas itu, tuang merebus dan mengambil sudu teh daripada 3 kali sehari.
Campurkan 150 gram pasir akar Peony dengan 150 gram pasir akar dandelion teliti. Pada waktu petang tanamkan satu sudu campuran herba dengan segelas air mendidih. Isikan botol termos dengan berwarna dan serahkan kepada bancuh sampai pagi. Selepas itu, tuang campuran dan minum 50 gram merebus 4 kali sehari satu jam sebelum makan.
Jus kacang segar. Minum 100-200 mililiter jus 2-3 kali sehari. Anda boleh menambah satu sudu teh madu untuk jus.
Tambahkan 2-3 titis minyak pati mandarin untuk satu sudu teh madu atau secawan teh herba. Meminumnya 2 kali sehari.
Tanamkan satu sudu teh oat bertapis dengan segelas air dan rebus campuran di atas api kecil selama 15 minit. Isikan botol termos dengan berwarna dan serahkan kepada minuman selama 2 jam. Minum separuh daripada segelas campuran panas 2-3 kali sehari sebelum makan. Anda boleh menambah satu sudu teh madu jika anda mahu. Ulang prosedur penyembuhan untuk 3-4 minggu.
Campurkan kuantiti yang sama herba daripada kekal gunung, jagung stigma, ergot dan hisop lindung nilai. Tanamkan 4-5 sudu besar campuran herba dengan satu liter air mendidih. Isikan botol termos dengan berwarna dan serahkan kepada minuman selama sejam setengah. Apabila masa yang telah berlalu, tuang merebus. Ambil keladak dan memasukkannya ke dalam botol termos bersih. Ulangi prosedur seperti yang dihuraikan sebelum ini untuk mendapatkan merebus lain. Selepas itu, campurkan kedua-dua tinctures bersama-sama. Campuran yang anda telah perolehi adalah dos selama 2 hari. Minum dua pertiga daripada kaca berwarna setengah jam sebelum makan. Ulang prosedur penyembuhan selama 30-40 hari. Selepas itu, prosedur yang boleh disambung semula selepas 10-15 hari dari gangguan.
Menambah 10 titis propolis berwarna hingga 30 mililiter air masak. Minum campuran setengah jam sebelum makan. Ia adalah ubat penahan sakit yang besar.
Campurkan kuantiti yang sama herba daripada wormwood dan iris. Tanamkan 2/1 sudu teh campuran herba dengan segelas air mendidih. Tinggalkan berwarna untuk minuman. Minum satu pertiga daripada segelas merebus 15 minit sebelum makan.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar